Malvee

De klant

Malvee voorziet bedrijven van online applicaties die zich focussen op het meten van medewerker tevredenheid en klanttevredenheid. Zo meet, analyseert en verbetert de app Jobber de medewerker tevredenheid binnen bedrijven, terwijl Gentle wordt ingezet voor een heldere analyse van de klanttevredenheid. Door de veelzijdige functies en een gebruiksvriendelijk dashboard zijn beide applicaties eenvoudig in gebruik, waarbij de 24/7 service en een vaste contactpersoon zorgen voor optimale service.

De vraag

Malvee stelde Ofcourz de vraag om vindbare content voor de nieuwe website te creëren. De nieuwe teksten dienden als doel informatie te bieden aan bezoekers van de website, evenals het verbeteren van de online vindbaarheid van de diensten van Malvee.

De oplossing

De nieuwe website van Malvee is door Ofcourz geheel voorzien van Nederlandse en Engelse content. De Nederlandse content is in nauwe samenwerking met Malvee gecreëerd, aan de hand van aangeleverde zoektermen voor een betere vindbaarheid. De Nederlandse teksten zijn vervolgens vertaald naar het Engels om ook internationale klanten aan te kunnen spreken. Om de vindbaarheid een extra boost te geven, is een vervolgopdracht uitgezet voor het schrijven van Nederlandse en Engelse blogs, en is de brochure van Malvee geredigeerd. Daarnaast is de content gecreëerd voor een kerstkaart die Malvee aan al haar klanten heeft gestuurd ter afsluiting van het jaar en alle content is tot slot door Ofcourz geïmplementeerd in het CMS van Malvee.

Bekijk website

De reactie

“Met Ofcourz kunnen we altijd snel schakelen, de teksten zijn meestal in één keer goed. Wanneer we een tekst laten nakijken door Ofcourz, wordt deze veel leesbaarder!” – Bas van Steen, Malvee

Ook jouw vragen oplossen? Vraag vrijblijvend advies aan!